vrijdag 25 april 2014

Tutorial: My every-day look.


Hoi,

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn every-day eyelook maak,

Dit zijn de producten die ik gebruik,
Je kunt zelf natuurlijk kiezen welke producten je gebruikt.
miss sporty , BeYu en Essence.


Laten we beginnen!

Ik begin met het aanbrengen van de oogschaduw- basis.
ik gebruik er een van de Hema.

Vervolgens pak ik het miss sporty oogschaduw doosje, je brengt hem aan over je bewegend ooglid.
Hier voor kun je 2 soorten kwasten gebruiken, ik gebruik de witte, die je op foto.


Daarna pak je een donkere kleur, ik gebruik de BeYu oogschaduw.
Je brengt hem aan de buiten kant van je ooglid aan.


Vervolgens pak je een lichte kleur, die breng je aan de binnen kant aan, zo creëer je een licht effect.
Ik gebruik er een van essence.

Als je dat allemaal hebt gedaan, ga je het geheel blenden. Dit doe je omdat je het mooi over wil laten lopen.


Als laatste voeg je je mascara aan, ik gebruik er een van BeYu.




Dit is mijn every-day eyelook. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.


Kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten