zaterdag 12 april 2014

Spring has Sprung Tag


Ik heb deze tag bij veel bloggers voorbij zien komen.
Het is weer lente, ik hou echt van de lente. Het is niet te warm dat alles plakt, alles gaat weer leven. Het lijkt alsof de wereld vrolijk en blij wordt. Daar word ik natuurlijk ook heel blij van!


Naar welke lente-trends kijk je het meeste uit? Prints, ik ben gek op prints!


Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente? Ik denk een jurkje of een blousje in een mooie pastel kleur

Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente? Tjaa… dat is geheim

Wat is je favoriete lente lipkleur? Licht roze.

En je favoriete lente nagellakkleur? Lila paars of pastel blauw


How about je favoriete lentekleur in het algemeen? Paars.



Favoriete  drankje om te drinken in de lente? Sprit!

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is? Ja en nee, het is nu nog niet heel mooi weer geweest. Later deze lente natuurlijk wel!










Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
 Lekker aan mijn blog werken, foto’s maken. Ik vind het zo fijn dat het nu langer licht is, zo kan ik uren buiten zitten genieten. Maar waar ik het meest naar uit kijk is om met mijn vriendinnen iets leuks te doen!






Wordt jij ook zo blij van de lente?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten