maandag 14 april 2014

REVIEW: The Body Shop hair chalk Coloured make-up for hair

Hoi, 

Ik heb vrijdag bij The body Shop dit krijt gekocht.




Je hebt hem ook in de kleur roze.
Hij kost 9.00 euro.
Ik heb hem ook getest, Hij is best fijn maar het kost heel veel werk, ik ben hier 45 minuten mee bezig geweest..
De voordelen zijn: het is weer iets anders, niet duur, ik vind het leuk om ermee te werken. Het is niet voor altijd, je kunt het er heel makkelijk uitwassen!
De nadelen zijn: hij vlekt heel erg, soms pakt het haar de poeder niet. Je haar voelt heel erg droog aan als je het aan hebt gebracht.

Ik laat jullie zien hoe je het moet gebruiken.
Je hebt nodig:
* 1 handdoek.
* paar wattenschijfjes.
* 1 kam of borstel die vies mag worden.
* haarlak.
* een oud t-shirt.


 trek een oud t-shirt aan die vies mag worden


Doe de handdoek om je schouders en maak hem vast met een klip.
We beginnen met het haar goed door te kammen/ borstelen.


Als je dat hebt gedaan, moet je beslissen welk stuk van je haar de kleur gaat geven.

 Je kunt het als dip-dye doen of gewoon 1 of 2 plukjes.
Ik ben gegaan voor de dip-dye.


Daarna pak je het potje en 1 wattenschijfje.


Je pakt het stukje haar wat je de kleur wilt geven. Je houd het wattenschijfje aan de onderkant, het potje met de kleur doe je aan de andere kant. Dan knijp je de twee tegen elkaar aan en glij je naar beneden met het wattenschijfje en het potje. Zo ontstaat er een kleur op je haar.
  


Daarna spuit je er meteen haarlak of iets anders op, en wacht je even tot het weer een beetje droog aan voelt. Dan kam/ borstel je het plukje nog een keer goed door dat de klontjes eruit zijn.


Het verschil tussen met kleur en zonder kleur.


Toen ik klaar was, schrok ik me kapot. Heel mijn broek zat onder de poeder.. Dit is wel echt een nadeel.

Dit is het resultaat:




Ik vond het heel leuk om te doen, ik vind het er echt heel vet uit zien!

Hoe vinden jullie het?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten