maandag 21 april 2014

Dagboek week 16

Bijschrift toevoegen
Hoi,
Het is weer maandag dus tijd voor mijn dagboek!

Op maandag heb ik veel aan school gewerkt en aan mijn blog.

Mijn pauze eten.

Frans leren....
Op dinsdag hadden we op school een 'optreden' van mijn mentor. Hij speelt accordion. Ik moet eerlijk toe geven dat ik het niet slecht vond!
Dinsdag middag ben ik met een vriendin naar het dorp geweest voor een cadeautje voor een andere vriendin die vrijdag haar verjaardag had gevierd.

Op woensdag ben ik gewoon naar school gegaan, heb een toets van frans gemaakt, ging goed!
Toen ik thuis kwam hoorde ik dat de toets wiskunde van donderdag niet door ging, echt iedereen was blij. Die middag heb ik heerlijk in de tuin een boek gelezen en niks gedaan.

 In de avond heb ik mijn make-up/sieraden kastje opnieuw ingedeeld, ik hoop dat dit beter werkt.


                                                                mijn outfit van woensdag.

Op donderdag had ik weer een lange dag, tot half 5 naar school is toch niet zo leuk...
Ik heb de hele middag aan mijn blog gewerkt.


Mijn outfit van donderdag!


Op vrijdag ben ik na school met mijn beste vriendin naar het dorp geweest, ze moest nog een cadeautje voor een andere vriendin dus ik ging mee. Die avond hadden we dan ook een feestje. Het was echt super gezellig!


Op zaterdag heb ik veel gedaan,
's Morgens heb ik aan mijn blog en huiswerk gewerkt.
mijn lunch van zaterdag, Zoooo lekker
Na de lunch ben ik naar het dorp geweest, ik moest nodig nieuwe make-up.

Ik ben heel goed geslaagd!





Toen ik thuis kwam, ging ik mijn kamer opruimen en stoffen. Het was zwaar nodig!
Een tip als je je kamer moet opruimen, zet muziek op! Zo kun je lekker mee zingen en is het niet meer saai!



mine favoriet! 
Zaterdag avond ben ik naar mijn beste vriendin gegaan, het was echt super gezellig. We hadden een film gekeken en onze haren gekruld! 
I love her so much!


Zondag was het 1e paasdag, dus zoals altijd maken we een tour door zuid-oost Brabant, naar mijn familie!
Ik vind het altijd fijn om op een zondag gewoon op bezoek te gaan bij mensen, misschien is het een gewoonte geworden om dat we het elke week bijna doen.

Mijn outfit van zondag!
Gaan jullie ook vaak op familie bezoekjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten