maandag 7 april 2014

dagboek week 14

Vandaag is het weer maandag, dat betekend tijd voor mijn wekelijkse dagboek! 




Afgelopen week stond werken vooral in het thema.
Ik heb veel voor mijn blog gewerkt en voor school.

Op maandag ging ik als gewoonlijk naar school, ik heb de hele dag aan school gewerkt, oh wat is dat een zwaar leven..

Op dinsdag ging ik samen met mijn moeder sporten, het was echt fijn om weer wat lichaamsbeweging te hebben!
Ik heb dinsdagavond gewerkt aan mijn blog.



Op woensdag kwam er dit eng vriendje bij ons langs op de badkamer, ik schrok me dood toen ik hem zag!



Gelukkig was hij niet heel groot..

Donderdag 
Donderdag had ik het heel druk, want ik had school tot half 5 en ik moest nog veel voor school doen!
Ik heb die halve middag die ik nog had aan werken, werken en nog eens werken besteed, gelukkig had mijn moeder een heerlijk soepje voor me gemaakt.

Vrijdag was mijn allerliefste opa jarig!


Mijn opa is echt heel speciaal voor mij! Hij is vrijdag 88 jaar geworden.
Mijn opa was vroeger al mijn beste vriend, we deden echt ALLES samen. 
Ik hoop dat je nog heel oud wordt, dat we samen nog meer leuke dingen kunnen doen.
ik hou van je opa!

Zaterdag ochtend moest ik al vroeg mijn bed uit, ik had een inhaal les van dansen. Ik moest al om 9 uur op het sportpark staan pff.. dat is toch wel vroeg op zaterdag.
Die middag heb ik lekker gewerkt aan mijn blog.




Die avond hadden mijn broertje en ik samen een hele leuke film gekeken, Meet the parents. Zo grappig.

Zondagochtend/middag ben ik samen met mijn vader gaan hardlopen. 


Later die middag ben ik samen met mijn familie weer naar een meubelwinkel geweest.
deze lamp vond ik echt super grappig!

Daarna zijn we naar Centerparcs geweest, de bedoeling was om te gaan bowlen maar we kwamen erachter dat het al 5 uur was... oeps. 
Zo dit was mijn week,

kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten