zaterdag 5 april 2014

Favo maart 2014

Hoi, 

Het is weer april, oh wat gaat de tijd snel!
vandaag heb ik voor jullie mijn favorieten van maart.
Zoals altijd heb ik een paar beauty-producten, dit keer ook lifestyle dingen!

Waar ik helemaal gek van ben is deze blush van Essence.
Hij heeft een hele mooie lichte kleur, is niet te donker. Soms lijkt het net of er hele kleine glittertjes in zitten.


Deze 2 lipglossjes van Essence vind ik  heel mooi, 
De eerste lipgloss heet Rising Star, hij heeft een lichte glans en is heel handig om aan te brengen
 De tweede lipgloss weet ik de naam niet meer van, want ik heb perrongelijk het stickertje eraf gehad.
Hij heeft een beetje een peach kleur, ik vind hem heel mooi!


Ik ben echt verliefd op deze make-up base. hij is doorzichtig, hij werkt heel fijn. En is helemaal niet duur! 


Mijn huid is heel droog, dus ik moet me regelmatig in smeren met een erg vette cream. Altijd als ik uit de douche kom, smeer ik me in met deze hele fijn, en lekkere ruikende Body Butter van Kruitvat 


Ik ben heel blij met de Toni & Guy sea satt Texturising spray. (hij zit ook in een reclame) ik vind hem heel fijn werken, het maakt je haar echt mooi, als je dit gebruikt kun je er heel veel mee, tenminste ik.
 We gaan verder met mijn favorieten sieraden!

Ik heb 2 sieraden uitgekozen die het meest draag en heel mooi vind!

Één daarvan is deze ketting, hij komt van de New Yorker

Op deze ring ben ik echt verliefd, hij staat overal bij! ik draag hem heel graag, ook al ben ik soms bang dat hij kapot gaat, omdat het allemaal met kleine ringetjes vast zit. Hij is van de V&D.





We zijn aan gekomen bij mijn favo kleding van maart.
Ik ben dol blij met dit spijkerjasje, hij is van de C&A. hij is al eerder voorgekomen op mijn blog. (ik heb hem nu ook aan.)

Achter deze broek zit een heel verhaal, Ik ging samen met mijn moeder naar de stad, eerst wilde ik niet mee, want ik had nog veel te doen. maar goed ik ging mee, we kwamen bij een kledingwinkeltje. Daar hing hij, ik liep er meteen naar toe, ik werd helemaal blij toen ik hem zag. Ik heb hem gepast en hij zat perfect! Hij is van edc. 

Als laatste heb ik nog mijn lifestyle favorieten!

In de TMI tag, zei ik dat ik een boek moest gaan lezen, ik vroeg aan mijn moeder of dat zij iets wist. Ze haalde dit boek uit een kast, ik ben er in begonnen en kon niet meer stoppen, het is zo's mooi boek. hij heet Hotel Pastis, hij is van Peter Mayle. Dit boek is ook verfilmt, de film heet, One a million. DIt is echt een aanrader als je van Frankrijk, zon, liefde houdt.


Ik heb de laatste tijd heel veel muziek geluisterd van Nina Nesbitt.
 ze is echt super goed! En ik ben verliefd op haar haar.
Vooral bij dit plaatje, ik ben aan het twijfelen om mijn haar zo te laten verven..
het liedje Way in the world vind ik heel erg mooi!

Ook heb ik de laatste tijd veel muziek geluisterd van 5 seconds of summer.
Het is een boyband ( er zijn er echt veel de laatste tijd!)

Mijn favo liedje van hun is She looks so perfect.

Dit waren mijn favorieten van maart, bedankt voor het lezen.

kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten