maandag 31 maart 2014

Dagboek week 13


Hoi,

Vandaag weer een kijkje in mijn leven.
Afgelopen week was een erg drukke week!
Vol toetsen en verjaardagen.

Maandag
Maandag was het eigenlijk een dood normale dag.

 Jasje: C&A
T-shirt: Vero Moda
 Ketting: van een winkeltje in Eindhoven.

Dinsdag



Woensdag
Woensdag had ik het erg druk!
Gelukkig kon ik nog even genieten van een pauze met deze lekkere koekjes en heerlijke Ice Tea


Donderdag
Donderdag had ik maar liefst 2 toetsen, gelukkig gingen ze super goed!
Donderdag was ik erg laat thuis van school, ik zit weer eens op bijles...
maar goed, het was wel leuk.


Vrijdag
Vrijdag middag ging ik samen met mijn moeder en broertje opzoek naar een mooi leuk cadeau voor mijn vader, die zaterdag jarig was!
We hadden dan ook een top cadeau gevonden, een pizzasteen voor in de oven. Mijn vader is gek op pizza en gek van koken dus dit was HET cadeau.

Zaterdag

 HAPPY BIRTHDAY TO MY LOVELY DAD



 Zaterdag was het heerlijk weer, ik heb fijn de hele middag buiten gezeten gezellig met familie!

 Mijn dag kon niet beter met dit heerlijke boek, de zon en lekkere ice tea.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.


Kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten