maandag 3 maart 2014

Dagboek week 9


03-03-2014

Vandaag ga ik jullie vertellen wat ik deze week heb gedaan.

Deze week heb ik proefwerkweek gehad, daar is eigenlijk dus niks veel over te vertellen.

Op maandag had ik dus 2 toetsen, het ging goed!

Dinsdag had ik ook toetsen, die gingen beter dan maandag. Die middag ben ik samen met mijn beste vriendin naar een carnavals winkel geweest om iets leuks te scoren voor carnaval. En dat waren we, we hebben een politiepakje. Jammer maar helaas, ik heb geen foto’s ervan. (bij week 11 heb ik wel foto’s)

Woensdag en donderdag had ik ook veel toetsen, een proefwerkweek geeft echt heel veel stress!!

Vrijdag was gelukkig de laatste dag dat ik toetsen had, vrijdagmiddag was er een carnavalsfeest van school, was echt super gezellig met iedereen! Was een goed begin van carnaval.

Zaterdag was er een kinderoptocht in het dorp, ik ging samen met vrienden kijken en daarna wat eten, was echt geweldig.

Op zondag heb ik eigenlijk niet veel gedaan, lazy Sunday dus. Dat heb je soms echt even nodig.

Dit was mijn week, wat hebben jullie deze week gedaan?


Kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten