donderdag 27 maart 2014

Haarroutine maart 2014




Hoi,
Vandaag vertel ik jou wat mijn haar routine is, Dat is allemaal wat ik gebruik als ik mijn haar was.

De voordelen van mijn haar zijn, het is heel stijl, het is heel fijn dun. Gelukkig word mijn haar steeds dikker.
De nadelen van mijn haar zijn, ik heb gelukkig niet zo veel last van roos, maar ik heb het wel. Mijn haar wordt heel snel vettig, ik moet het elke dag wassen. Ik weet dat het niet goed is, maar ik wil liever met schoon haar over straat dan met vettig haar.

Dus zoals je al weet was ik mijn haar elke dag, de producten die ik gebruik zijn:







Voor het ‘schoon maken’ van mijn haar gebruik ik, Head & shoulders Citrus fresh, deze shampo is speciaal voor haar dat roos heeft en snel vettig wordt, heel handig voor mijn haar dus.




Voor de verzorging gebruik ik Dove hair therapy. Deze shampo gaat tot op celniveau. Laat droog,  ruw en pluizig haar herleven (staat ook op de fles) deze shampo bevat oliĆ«n.













Daar gebruik ik ook de conditioner van, hij maakt mijn haar heel zacht en glanzend.





Bedankt voor het lezen, tot de volgende artikel!




Kusjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten