maandag 17 maart 2014

Dagboek week 11

Dagboek week 11

afgelopen week heb ik eigenlijk een dood normale week gehad, ben naar school geweest, gedanst. Laten we beginnen bij Maandag

Maandag
Over maandag heb ik niet zo veel te vertellen, maar ik kwam wel 2 leuke quotes tegen:
Maandagavond heb ik ook gedanst (Binnen kort komt er een nieuw artikel online over 'Mijn liefde voor ballet')


Dinsdag
Mijn outfit van dinsdag, het was lekker weer buiten!


Ik heb die middag dan ook lekker buiten huiswerk zitten maken, niet dat huiswerk maken zo leuk is, maar het buiten zitten is wel fijn. Ik heb echt zin in de zomer!
Mijn moeder verraste mijn broertje en ik met een lekker ijsje !



Woensdag
S'morgens was er gewoon weer school, maar die middag was Pierre (ijscoman) open :)
Natuurlijk gingen mijn vriendinnen en ik daar naartoe.


Ik dacht dit is mijn eerste ijsje van het jaar laat ik ga eens gek doen, ik neem 3 bolletjes. De smaken zijn van boven naar benende:
Mint, Lion, Bueno. De laatste was de nieuwe smaak. Het ijsje was echt heerlijk!

Donderdag
Omdat Pierre woensdag open ging hadden mijn vriendinnen en ik weer zin in een ijsje, dus gingen we weer naar Pierre.
Nadat we het ijsje op hadden, ben ik super snel naar huis gegaan, want er moest een nieuw artikel online, die ik nog niet had geschreven (STRESSS)
Gelukkig was alles goed gelopen en was mijn artikel op tijd online.

Vrijdag
Vrijdag ging ik met mijn moeder samen sporten, eerst dacht ik 'oh dat valt wel allemaal mee, maar toen ik klaar was, was ik blij dat ik even rust had. Toch wel zwaar!

Zaterdag
Zaterdag was mijn opa jarig, Hiep Hiep Hoera! Hij is 87 jaar geworden :)
Zaterdagochtend had ik al mijn huiswerk afgemaakt, dus chill-time kon beginnen.
Mooi niet dus, mijn moeder vroeg of ik mee naar Valkenswaard wilde, ik zei ja natuurlijk!
Die middag hebben we goed geshopt, ik ben heel erg blij met mijn nieuwe kleren.



Je ziet tegenwoordig overal van die posters hangen van de Politieken partijen. In Valkenswaard stonden ze met kraampjes (er was zelfs een optreden, die waren echt goed.)
Ik kreeg ook een gratis appel, mijn dag kon niet meer stuk....
Zaterdagavond gingen we naar mijn tante want daar vieren mijn opa zijn verjaardag.
Het is echt fijn als je je familie al een lange tijd niet hebt gezien! 

Zondag
Zondag moesten we vroeg opstaan.
Ik deed natuurlijk mijn nieuwe kleren aan!
(Op deze foto sta ik verschrikkelijk maar het gaat om de outfit!)
We moesten al om 1 uur in de kerk zijn, mijn achternichtje werd gedoopt.
Ze zag er echt heel schattig uit!
Daarna gingen we naar mijn nicht's huis, ze had echt een mooie cake gemaakt. En hij was echt lekker!

Dit was mijn week, je ziet dat ik veel ijs heb gehad! haha.


Kusjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten