dinsdag 18 maart 2014

To Much Information Tag



Hoi,
Vandaag ga ik The TMI Tag (The To Much Information Tag)  doen.
Deze Tag gaat al een paar weken rond, dus ik dacht laat ik hem ook doen!
Deze Tag bestaat uit 50 vragen, die best wel persoonlijk zijn.
Veel lees plezier! J

1: Wat heb je aan? Kleren ofcourse 
2: Ben je wel eens verliefd geweest? Ja lang geleden
3: Heb je wel eens een vreselijke break-up meegemaakt? Ja
4: Hoe lang ben je? 1.70 m
5: Hoeveel weeg je? Te veel
6: Heb je tattoo’s? nee, geen denken aan
7: Piercings? Tellen oorgatjes ook mee..?
8: OTP? Wat?
9: Favoriete tv-programma? Wie is de mol!
10: Favoriete band? Dat is One Direction natuurlijk      
11: Mis je iets? De zomer.
12: Favoriete liedje? Rather be
13: Hoe oud ben je? 15
14: Sterrenbeeld? schorpioen
15: Waar zoek je naar in een partner? Hij moet vertrouwd zijn, dat ik echt alles bij hem kwijt kan. En dat hij goede humor heeft, uhh dat hij echt als een vriend voelt.
16: Favoriete quote?

17: Favoriete acteur? Jonny depp
18: Favoriete kleur? Coral roze en mint groen


19: Harde of zachte muziek: maakt niet veel uit
20: Waar ga je naar toe als je verdrietig ben? Mijn kamer, daar voel ik me veilig
21: Hoe lang sta je onder de douche? Mijn record is 5 minuten, maar meestal 15 minuten
22: Hoe lang heb je nodig om ‘s ochtends op te staan? Ik denk toch wel een half uurtje (kleding, haren, make-up, eten, tandenpoetsen.)
23: Heb je wel eens gevochten? Nee, en dat zou ik ook niet willen
24: turn-on? Een 6 pack bij een jongen hahaha
25: Turn off? Arrogante meiden die denken dat ze heel wat zijn!
26: Waar ben je bang voor? Honden, eenzaamheid, dat zijn echt karakters van mij.
27: Laatste ding dat je aan het huilen maakte: Een hele zielige film.
28: Laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt? Gister avond tegen mijn ouders J
29: Laatst gelezen boek? Blauw water, dat was voor school.

30: Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal? Ik heb nog geen YouTube kanaal, misschien later wel!
31: Heb je een crush?  Nee.
32: Welk boek lees je nu? Geen maar dat moet ik wel gaan doen.
33: Laatste tv-show die je keek? De Wereld Draait Doorrrrr.
34: Laatste persoon die je sprak: mijn broertje
35: Wat is jullie relatie? Ik heb geen relatie
36: Lievelingseten? Boerenkool met spek en worst
37: Waar zou je nog wel eens naar toe willen? Nieuw-Zeeland
38: Laatste vakantieplek? Duitsland, en daarvoor Frankrijk
39: Heb je een geheime liefde? Nee voorlopig niet
40: Laatste keer dat iemand je beledigde? Dat is al lang geleden
41: De laatste plaats waar je was? Op school
42: Favouriete snoepje? ALLES, ik vind echt alle snoep lekker
43: Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?  Vorige week volgens mij
44: Bespeel je een instrument? Nee, wil ik wel
45: Laatste sport die je speelde? Ballet.

46: Laatste liedje dat je zong? budapest george ezra
47: Favoriete openingszin? Hallowaaaaa
48: Heb je die wel eens gebruikt? Ja best vaak
49: Laatste keer dat je je vrienden zag? Vanmorgen nog
50: Wie Tag jij? Iedereen die dit leest!

Ik vond het heel leuk om hem te doen!
Bedankt voor het lezen.


Kusjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten