donderdag 6 maart 2014

Shoplog Eindhoven

shoplog, Eindhoven.

Ik ben gisteren met een vriendin naar Eindhoven geweest, het was wel weer eens tijd om te gaan shoppen. 
Onze reis begin in de bus, dat was de eerste keer dat wij samen met de bus naar Eindhoven gingen! Gelukkig waren we op tijd. We zaten wel een uurtje in de bus maar het was gezellig!

Toen we aankwamen gingen we natuurlijk eerst naar de Primark, het was er echt heel erg druk.
Dat vind ik niet echt fijn, we hebben dan ook niks gekocht. Wel jammer want ze hadden echt  veel!
Maar goed, nu de dingen die ik heb gekocht.

Als eerste heb ik een ketting gekocht, hij is van Accessorize. ik weet niet of ik het goed heb getypt. :) Ik ben er echt heel blij mee. De prijs was 12.99




Daarna zijn we naar de kruitvat geweest, daar heb ik 2 dingen gekocht. 

Deze  'Effect nails' van Essence, ik ben heel benieuwd hoe ze op mijn nagels zitten!

De prijs: € 1.99





En ik heb deze 'kiss care love lipbalm'. hij ruikt heerlijk en heeft een mooie kleur op je lippen.
de prijs: € 1.39



We zijn rond twee uur gaan eten bij La Place, het was echt lekker.

Daarna zijn we naar  de hema geweest. Daar heb ik twee kwasten gekocht.

Zwarte blend kwast kost:   € 2.60
de witte tweekantige kwast kost: ik denk rond de € 2.00
(ik kon de prijs niet meer vinden.)


Het laatste wat ik heb gekocht is een heerlijk geurtje : Lotus secret White lotus & Yi Yi Ren.
van Rituals.
Hij is heel zacht en lekker fris.



Dit was mijn  shoplog, Bedankt voor het lezen.

Kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten