dinsdag 25 maart 2014

Dagboek Week 12

Sorry dat ik gister geen artikel online heb gezet, ik had het te druk met school en andere dingen.
Ik voelde me ook niet echt lekker, daarom vandaag weer een nieuw artikel.

Week 12
afgelopen week was echt een hele leuke week, op school was het heel leuk. (komt niet zo vaak voor..)
laten we beginnen met maandag.

Maandag
maandag was een normale schooldag.
Ik dans altijd op de maandag Jazz-modern, normaal schrijf ik daar niet veel over omdat het best normaal is en zo. Maar dit keer was er wel iets gebeurt, we moesten een oefening doen, de vloer bleek heel glad te zijn, en ik danste op sokken. Ja dan raar je het wel. Ik ging kei hard onder uit. Op mijn heup.. Ik heb er nog veel last van gehad. Heel mijn been was dik en blauw. Maar gelukkig leef ik nog.

Dinsdag
Dinsdag was het heerlijk weer, ik heb lekker in het zonnetje gezet.
Ik moest natuurlijk ook naar school, het is echt fijn/chill dat we 2 grote gras velden hebben om daar te kunnen "chillen". (Ik vind chillen echt een raar woord.. als je dat in het Nederlands uitspreekt zeg je tsjillen. Ik moet meteen denken aan een aardappel schillen...)
Het was zo'n mooi weer, dus mijn vriendinnen en ik dachten meteen aan een lekker ijsje van Pierre.
Die middag zijn we dan ook naar Pierre geweest, het was weer heerlijk!

Woensdag
Woensdag was het ineens wat kouder.
Ik ben naar school geweest, was normaal en zo. Niet heel bijzonder.
Die middag heb ik gewerkt aan school.
Ook op woensdagavond dans ik, misschien dat je het niet verwacht maar ik zit op klassiek ballet. (komt een artikel over) Maar wat ik wilde vertellen is, ik hem toen niet mee gedaan want ik had nog veel last van mijn been..

Donderdag
Wow wat was het lekker weer op donderdag zeg, 20 graden I LOVE IT.
Weer naar school geweest.
Die middag heb ik lekker in de zon gelegen, ohh wat hou ik van de zon!
                                                    (iets te overbelicht, sorry)

                                                          Mijn outfit van donderdag

Vrijdag
Vrijdag was echt een hele rustige dag,
van 9 tot 1 naar school, we hadden een knutsel-ochtend ofzoiets.
Ik deed mee met mode ontwerpen, het was echt heel gezellig met iedereen.



Die middag ben ik weer gaan sporten! Dat helpt echt!



Zaterdag
Zaterdagochtend heb ik huiswerk gemaakt. Boring!
Zaterdagmiddag ben ik met mijn ouders mee geweest naar de Sligro, dit was de tweede keer dat ik daar ben geweest. Het is gigantisch groot, ze hebben er echt alles! (even reclame maken)



Zaterdagavond ben ik samen met een groep vrienden naar de bios geweest, het was echt super super gezellig, we zijn naar Hartenstraat geweest. Echt een hele leuke film! (foto; Instagram > Juliaa__19)

Zondag
Zondag ben ik met mijn ouders en broertje naar een meubelwinkel geweest voor een nieuwe bank, we hebben daar meer dan 2 uur rond gelopen en hebben geen bank gevonden...
maar goed, hier een paar foto's:
                                                                     mijn lievelings bed! 

                                                        ik verveelde me, so let me take a selfie.

                                                              mega bloem in een mega vaas.

ik heb mijn bank voor later al gevonden hoor!

Bedankt voor het lezen,
Laat gerust een reactie achter, Wat hebben jullie afgelopen week gedaan?


kusjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten