maandag 10 maart 2014

Dagboek week 10

Hoi, 

Het is weer tijd voor mijn dagboek!
Als je zin hebt om meer te weten, lees dan verder!

Afgelopen week was echt geweldig, ik had namelijk vakantie! :)
Op maandag bleef ik samen met Anouk bij Bo logeren, het was echt super gezellig!

Van links naar rechts; Anouk, Bo, ik.

Dinsdag gingen we dan ook met z'n 3e de 'grote'optocht kijken, die avond gingen we naar de Energy, was echt gezellig met iedereen!

Woensdag gingen ik en Anouk voor de eerste keer met de bus naar Eindhoven, shoppen.
Toen we naar huis wilde stonden we een uur te wachten op de bus, het kan ook alleen ons overkomen eh. We stonden dus verkeerd, en moesten we naar het station.
Om kwart over 5 was de bus er, dus we waren rond 6 uur half 7 pas thuis...

donderdag heb ik de hele dag aan mijn blog gewerkt.




Ik vind het echt super leuk om foto's te maken van producten en er dan iets bij te schrijven.

Dit was mijn outfit op vrijdag:

rokje; H&M.
Blouse; 
jasje; C&A.

Zaterdag was echt heerlijk weer, ik heb nu al zin in de zomer!


Ochtend ging ik met mijn vader hardlopen, met mijn nieuwe hardloopschoenen :) #sportief

Die middag kwam Martijn, we kennen elkaar al sinds groep 7.
Hij zit niet bij mij op school, dus gaan we af en toe iets leuks samen doen. En nee we hebben geen vk, we zijn gewoon goeie vrienden! Dat je dat alvast weet.


Die middag hebben Martijn en ik ook een tag opgenomen, dat filmpje is echt mislukt. Daarom komt hij binnenkort online in een artikelvorm. Het is de Best Friend tag

Zondag was het weer heerlijk weer, ik heb dan ook die ochtend heerlijk in het zonnetje gelegen en een boekje gelezen. 
Zondag middag ging ik naar Anouk voor school, was echt heel interessant!

Dit was mijn week, 
Wat hebben jullie allemaal gedaan in je vakantie?

kusjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten