donderdag 6 maart 2014

Favorieten februari 2014

Favorieten februari.

Vandaag laat ik jullie zien wat mijn favorieten zijn van de vorige maand.
Ik heb alle dingen in 2 thema's gezet.
  • Make-up
  • sieraden
We beginnen met de make-up:
 

favorieten make-up:

  •  De essence 'all about matt! facing compact powder' Deze matte poeder maakt mijn gezicht helemaal mat. Vandaar ook de naam..

  • Mijn favorieten foundation is echt wel de 'Nude magique eau de teint'. Deze foundation is op waterbasis, ik vind hem echt heel fijn. Hij maakt je gezicht helemaal egaal. (Je ziet aan het flesje al dat ik hem heel vaak gebruik.)
  • Mijn favorieten lippenstift is van Catrice, deze lippenstift is heel erg vel, ik daag hem niet veel, maar ik vind de kleur echt heel mooi.


  • Natuurlijk heb ik ook mijn favorieten kwasten
  • Deze poeder kwast van de Hema vind ik echt heel erg fijn, hij is heel zacht en brengt niet te veel aan.




  • Mijn favorieten foundation kwast is ook van de Hema, ik gebruik hem elke dag.

favorieten sieraden:

Al mijn sieraden komen bijna allemaal van verschillende merken, deze sieraden heb ik al heel lang en draag ze echt vaak, vandaar dat ze ook mijn favorieten zijn!

Ik begin met de ringen:
deze ring draag ik best vaak, ik vind hem ook heel mooi!

deze ringen komen van Lake Side, ik heb deze een keer gekregen van mijn moeder. Ik draag deze echt vaak!

Nu mijn kettingen en armbanden:



dit kettinkje is echt heel speciaal voor mij, ik heb hem samen met mijn beste vriendin.
Ik ben er echt heel blij mee!

deze armbanden heb ik van mijn vader gekregen, ze zijn heel handig om mee te combineren.

dit kettinkje is echt cool, als je deze omdraait staat er het zelfde. (LOVE) 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten