zaterdag 19 april 2014

Inni- Mini- Shoplog



 

Vandaag een shoplog maar dit keer heb ik maar 5 dingen dus het is een inni-mini-shoplog.

Ik ben vanmiddag naar het dorp geweest, ik ben meteen naar de Kruitvat geweest want ik had nieuwe make-up nodig.
Ik ben zo blij met mijn nieuwe make-up! Er komen reviews over!
Laten we beginnen.

Ik heb van essence 2 palletten gekocht, All about nude, en All about candies. Ik ben hier echt benieuwd naar! Ze kosten per stuk 3.59 EURO.



Ook heb ik 2 lippenstiften gekocht, in de kleur Coral Callíng en Colour Crush. Ze kosten met stuk 2.39 EURO.




Toen ik dit palet lag liggen dat ik meteen 'Die MOET ik hebben!!' Ik vind de kleuren zo mooi, ik ben er heel blij mee! hij is van New York Color. kost 4.29 EURO  



Zoals ik al zei dit is een 'Inni-mini-shoplog' want we er al door heen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten