maandag 14 april 2014

Dagboek week 15



Het is weer tijd voor mijn dagboek!
Afgelopen week heb ik veel aan mijn blog gewerkt, veel muziek geluisterd en vooral veel gedaan.

Op maandag heb ik afgesproken met een paar vriendinnen om te werken aan school want we hadden dinsdag een presentatie voor nederlands. Het ging heel goed! Natuurlijk was ik weer eens super zenuwachtig. Rot zenuwen! Hebben jullie misschien tips om met deze zenuwen om te gaan?

mijn outfit van maandag.


Toen ik van school thuis kwam op dinsdag, was ik helemaal nat, niet door het zweet maar door de regen die net rond 3 uur overkwam.

Ik heb meteen makkelijke kleding aan gedaan en heb veel aan school gewerkt.



Ik heb de hele middag hard gewerkt, dus ik dacht ik verwen mezelf even met een heerlijk bad! 

badzout van Kneipp. 

Woensdag was het eigenlijk een normale dag, ik heb voor school gewerkt, aan mijn blog.
Als avond eten hadden we iets heel lekkers, de meeste kinderen/mensen van mijn leeftijd vinden groente niet heel lekker, ik vind groente juist heel lekker. Ik weet dat het goed voor me is, daarom eet ik het graag. Ook al ben ik een hele grote snoepkont..

Donderdag was weer een vermoeiende dag, school tot half 5, veel huiswerk gemaakt enzovoort..

mijn ontbijt op donderdag



outfit van donderdag





Vrijdag na school ging ik met mijn moeder EINDELIJK weer eens naar de stad. Ik zat al weken te zeuren wanneer we naar de stad gingen. We zijn naar Eindhoven geweest. Het was een hele gezellige en leuke middag. Er komt binnen kort ook een nieuwe shoplog online!



Zaterdag heb ik echt veel gedaan.'s Morgens lekker gesport


De hele middag bezig geweest met de shoplog van afgelopen zaterdag. 
Jammer genoeg kwam hij wel wat laat online, mijn computer werkte niet mee..


Zondag was echt een relax dag. Samen met mijn moeder zijn we op de fiets naar Valkenswaard gegaan, Het was heerlijk weer!

#ootd

een heerlijk koekje bij mijn familie
 Ik ging mijn kast opnieuw indelen, alle winterkleren eruit en alles wat niet meer past weg. (nou ja, niet in de prullenbak maar in zo'n container) Dit is wat allemaal weg kan!


Hoe was jullie week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten