vrijdag 25 april 2014

Dagboek week 17

Dit keer een korte versie van het Dagboek, 



Op maandag had iedereen vrij, het was 2e paasdag. We hadden een heerlijk ontbijt!



Mijn lieveling's fruit!

In de middag ging ik met mijn broertje een spel spelen. Stratego, ik snapte er niks van...


We hadden ook een overheerlijke appeltaart gemaakt.


 Ik nam natuurlijk een stukje! hij was heerlijk!

In de avond gingen we met zijn alle lekker gourmetten, Het was heel gezellig en lekker!


Mijn eigen gemaakte 'gezonde hamburger'. 
Op dinsdag ben ik na school naar de kapper geweest, ik ben nu echt heel blij met mijn 'nieuwe' haren. Ik heb al een paar keer high lights gehad. Het was wel weer eens tijd voor nieuwe!


Woensdag was echt een hele 'chille' dag op school. We hebben alleen een film gekeken. Na school ging ik samen met mijn vriendinnen inkopen doen voor de Efteling.


We waren allemaal goed geslaagd! 

Donderdag was 'De' dag, we gingen naar de Efteling! :) 
We gingen met bussen, we hadden echt pech. Op de heen en terug weg hadden we file... :( Maar dat mag de pret niet verpesten. Rond een uur of 10 kwamen we aan. We hebben drie kwartier in de rij staan wachten tot dat we binnen mochten. De Efteling is altijd leuk, we hadden zoveel lol, het was zo leuk en gezellig! We hebben ons helemaal vol gevreten, na de Efteling zijn we een frietje weesten eten, ik had een kleine besteld en ik had de helft nog niet eens op! 

Vrijdag hadden we een Kunst & Cultuur- dag. 
Eerst dacht ik dat we alleen naar een museum gingen, dus niet. 's Morgens moesten we gaan dansen, hip hop. Dat was echt heel leuk, wat wel jammer was, ik had een strakke jeans aan. En daar kan ik niet in dansen. Daarna moesten we een heel ent lopen naar het volgende onderdeel. We gingen echt iets heel leuk doen! We moesten onze eigen slaapkamer ontwerpen met plattegrond en al. Ik vind het zo leuk! Ik wil later echt iets in die richting gaan doen!
Daarna gingen we schilderen, niet gewoon schilderen maar op een hele aparte manier. We moesten daarna ook een zelfportret maken, die van mij was natuurlijk helemaal mislukt. 

De reden dat ik vandaag dit artikel online zet, is omdat het vakantie is. En na de vakantie, ik denk 11 mei is er een special edation!!

Hoe was jullie week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten