zaterdag 5 april 2014

Review: Andrélon Droogshampoo

De laatste tijd zijn de droogshampoo heel erg in, dus ik dacht ik moet er ook een uit proberen. Ik heb de Adrélon Zomer blond uitgekozen.



Deze droogshampoo is heel handig als je zoals ik erg snel vet haar krijgt.

De voordelen :
Als je weinig tijd hebt om je haar te wassen, is dit heel erg handig.
Je haar wordt weer fris en schoon.

De nadelen :
Na gebruik word de dop best vies, ik schrok er ook van toen ik het zag.
Je haar is niet meer zo zacht en fris als eerst. Hoe meer je er in spuit hoe meer je haar stug wordt.


Hoe gebruik je het nou eigenlijk?
Het staat sowieso op de achter kant van de fles.
Dit is hoe ik het gebruik:
Eerst goed schudden.
Dan spuit je het op de vette delen van je haar,
Het kan zijn dat je wit haar krijgt zoals op deze foto.


Als je dat krijgt kun je met hand het er nog goed in masseren.
Ik masseer het altijd nog iets langer want ik wil geen witte plekken op mijn hoofd.
Wat ik ook nog doe is het door kammen van mijn haar, dat is het weer glad.

Als je dat allemaal hebt gedaan is je haar weer helemaal schoon, en kan je haar weer een hele dag mee!

Je hebt drie varianten Verrassend volume, Zomer blond, en Langer fris.
Ze kosten per fles EUR; 4.99. Ze zijn te koop bij de kruitvat en Etos.
Het is geen shampoo vervanger, je kunt er wel een wasbeurt mee opschuiven. maar de dag daarna zal ik wel een goede wasbeurt doen.

Welke droogshampoo gebruik jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten