zaterdag 12 april 2014

Shoplog!



Hoi,
Gister ben ik samen met mijn moeder eindelijk weer eens naar de stad geweest.
Ik moest echt veel nieuwe dingen!
Laten we beginnen want het is best veel!
Ik ben mij H&M, V&D, Primark en nog meer winkels geweest.
Bij Primark heb ik een heel schattig jurkje gekocht, voor maar 10,00 euro!



Ik heb ook nog een hempje gekocht, voor 6.00 euro!


Ik ben heeeeel goed geslaagd bij de H&M.


 ik heb daar een rokje voor 14.95 gekocht, ik vind hem super mooi!
Ik heb 2 crop top's gekocht, ohh ik ben er zo verliefd op!
Ik heb ook 2 blousjes van 12.95 en van 14.95 gekocht.
En nog 1 korte broek van 19.95.






Ik ben ook bij de America Today geweest, daar hadden ze kei leuke zonnebrillen!
ik heb deze gekocht van 9.95.




De meivakantie staat weer voor de deur dus dat wil zeggen naar het zwembad of naar het strand. Ik heb bij de V&D een bikini gekocht voor 26.95 gekocht


Ik zag deze overheerlijke macarons liggen bij de La place, ik heb er wel maar 3 gekocht. (ze waren heel duur) Ik heb voor 3, 2.50 betaald! En ze waren ZO lekker! I want more!


Ik ben ook bij The Body SHOP geweest.

Daar hadden ze zo iets cools liggen! Hier mee kun je je haren blauw verven/maken. Ik heb het ook uitgeprobeerd, het is wel veel werk maar dan heb je ook iets! hij kost 9.00 euro
Ik heb ook de  Body wash gekocht, hij kost 10.00 euro
Ze hebben nu ook een actie, als je 25.00 euro betaalde mocht je er een Body butter voor 1 euro erbij!
Ik heb Mango gekozen, en hij ruikt zo lekker!




Dit was mijn shoplog! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Kusjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten