donderdag 17 april 2014

REVIEW: The Body Shop tea tree body wash


The Body shop heeft een lijn speciaal voor de onzuivere huid.
Tea Tree heeft een paar producten op deze lijn, ik zal even een paar producten die in de lijn staan van de Tea Tree laten zien.

  • Tea Tree BB Cream, hij is verkrijgbaar in drie tinte. 

  • Tea Tree body wash.
  • Tea Tree cleansing wipes.
  • Tea Tree concealer.
Ik heb de Tea Tree body was gekocht, ik was er heel benieuw hoe dat hij mijn huid/lichaam verzorgt.
Ik vind hem heel er fijn, hij schuimt goed. En maakt je huid clean.
Hij geur is afkomstig van een theeboom


Ik vind hem heerlijk ruiken!

Hij is verkrijgbaar bij The Body Shop in Eindhoven, Amsterdam enzovoort.
Hij kost 9.00 EURO.
Helaas is het geen wondermiddel om je huid meteen mooi en egaal te maken, je moet dit iedere dag 2x gebruiken 's ochtends en 's avonds. Ik hou jullie op de hoogte hoe mijn huid er over 3 weken is!
Het cijfer kan ik nog niet geven want ik heb hem nog pas 1x gebruikt (vanmorgen). Maar als hij echt de werking doet zoals ze zeggen, geef ik een 7.5.


 Ik hoop dat het werkt zo niet. Dan ik laat jullie iets weten!

Bedankt voor het lezen.


kusjes,



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten