maandag 25 augustus 2014

Favorite Make-Up At The Moment

Hiii!

Zoals je ziet heb ik de laatste tijd geen een artikel geschreven over mijn favorieten van de maand, dus ik dacht laat ik heel iets anders doen dan dat, daarom dit artikel over mijn favoriete make-up op het moment!

Ik heb van alles uit mijn stash gepakt dus laten we beginnen!




 Ik ben echt helemaal gek op dit oogschaduw palette van MUA!
De review van dit palette staat op mijn blog!





 Deze lippenstift is echt heel erg fijn! Het heeft niet een hele opvallende kleur maar net wat meer glans, perfect voor een avondje uit!
Hij is van Hema, nummer 27!


Deze kwast gebruik ik echt elke dag! Hij is zo fijn, hij brengt echt heel mooi aan! Zeker een aanrader! Hij is ook van de Hema.





 De mascara van L'orèal 'Miss Manga' is echt een topper! Deze kan ik ook zeker aan raden!


 Deze nagellak van Kiko is echt zo mooi! Ik heb hem deze zomer minstens 5 x gedragen, ik ben echt verliefd op de kleur! hij heet 485, haha. Hij heeft dus geen naam..



De highlighter van het NYC palette 821 NY Tribute is echt zo prachtig!





Ook ben ik helemaal verliefd op deze blush, highlighter en bronzer ineen! Zeker een aanrader!
03 'Brazilian Pink'. 







Bedankt voor het lezen!





Kusjes,

2 opmerkingen:

  1. 03 'Brazilian Pink
    Hoe duur was hij en hoe gebruik je hem?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je het vraagt! Binnen kort komt er een artikel daar over online! Wat ik heb betaald was 14,90. Maar als je op de site van Kiko kijkt, zie je dat hij nu goedkoper is en maar 10,40 kost.

      Verwijderen