woensdag 6 augustus 2014

Dagje Roermond!


Hoii!
 


Dinsdag was ik in Roermond!

En natuurlijk had ik mijn camera bij dus hier een paar foto's en een verslag!
Veel leesplezier!



Laten we beginnen over Roermond. 
In Roermond heb je eigenlijk 2 plekken om te shoppen, de Outlet en de binnenstad. In de Outlet heb je veel korting en ziet er leuk en mooi uit! En je kunt er goed shoppen!
In de binnenstad van Roermond heb je ook veel ziens waardigheden dus als je een beetje cultuur wilt snuiven, raad ik je aan om naar de binnenstad te gaan!






#OUTFITOFTHEDAY
Mijn outfit is best sportief, ik draag een lange maar hele dunne zwarte broek met een croptop van H&M. Ik draag hier mijn witte All Stars.
Voor de make-up ben ik gegaan voor een win eyeliner en rode lippen, anders was het alleen maar zwart en wit. En door de rode lippenstift word de look een beetje classy!



 




Rond elf uur waren we in Roermond, 
Als eerst waren we naar de Mediamarkt geweest, daar hadden we niks gekocht.
Als 'lunche' hebben we bij de Albertheijn XL wat  eten gehaald, ik had een bruin broodje met kaas, echt heerlijk!



 




Toen we alles ophadden zijn we naar de binnenstad geweest, het was er echt gezellig!
Ik heb bij de C&A deze muts gekocht, ik moest heb gewoon hebben voor maar €4,90!
Bij The Sting heb ik een hele leuke baggy broek gekocht met een wit achtig shirt, voor maar €45,- koopje dus!














Als avond eten gingen we bbq-en! Super lekker! We hadden ook bezoek van mijn allerliefste opa en oma!
Het was echt heel gezellig!





                ^ Cocktail a la Julia! 





Thanks voor het lezen! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten