maandag 4 augustus 2014

De Haan 2014

Hiii!
Afgelopen week was ik in het plaatsje De Haan in Belgiƫ. Dit was de 3e keer dat we hier naar toe zijn geweest, en altijd is het hier gezellig en mooi!


Dag 1
Maandag zijn we aangekomen in ons huisje. Het was een leuk huisje!
Omdat we hier vaker zijn geweest, wisten we nog een paar leuke restaurant, deze keer zijn er naar Piano Piano Pizza geweest. Echt een aanrader! De pizza's zijn echt heerlijk!

Dag 2
Op dinsdag zijn we naar Brugge geweest. 



Net 30 minuten rijden vanuit De Haan. Daar heb ik een super mooi wit jurkje gekocht, ik ben er echt blij mee! Hij is van EDC.


Als avondeten waren we bij  Casa Patata weesten eten, echt lekkere belse friet! 


Dit was niet allemaal van mij, ik had een frietje gedeeld met mijn broertje en ik had een frikandel. Het was super lekker!


Als afsluiter van de dag zijn we nog gaan bowlen! Het was echt heel gezellig en leuk! Ik ben er niet heel goed in.. Maar dat maakt me echt helemaal niks uit!




Dag 3 
Woensdag was het echt heel mooi weer! 
Daarom zijn we naar Weinduinen geweest, 10 minuten rijden vanuit De Haan! 




Als dinner hadden we gegourmet!
Het was echt lekker!

Dag 4
Donderdag was het weer super lekker weer! Daarom zijn we weer naar het strand geweest! 



In de avond hadden we ge-bbqt, weer was het lekker!

Na het eten waren we van plan om te gaan bowlen maar jammer genoeg waren alle banden bezet.. 
dus zijn we iets gaan drinken in het centrum, het was nog een hele gezellige avond geworden!



Dag 5 De laatste dag...

Donderdag hadden we te horen gekregen dat we niet langer konden blijven, heel jammer want het was echt heel leuk! 

We moesten al vroeg opstaan want we moesten om half 11 het huisje verlaten.


In de middag waren we nog naar De Haan geweest, een super lekker ijsje gegeten! Australisch ijs!  Was echt heerlijk! 



De terug reis was zo voorbij, het is 2 uur rijden van waar ik woon!
Als dinner hadden we een uitetentje bij De Bengel! Zoooo lekker! 


Dit was mijn vakantie!

Wil je meer weten over mijn personelijke leven? Volg me dan op Insta & Twit : @julia_rodenburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten