zondag 17 augustus 2014

Laaazy Sunday!

Hello people!

Vandaag heb ik echt een laaaazy Sunday gehad!


Ik heb echt veel aan mijn blog gewerkt! Wat ik normaal in 2 weken doe, heb ik vandaag in 1 dag gedaan! Ik ben een beetje trots op mezelf! 


Ook heb ik mijn kamer omgebouwd, dit keer staat mijn bed helemaal anders dan normaal, mijn bureau staat voor het raam.


 Binnen kort komt er nog een artikel online over mijn kamer! Want mijn kamer is nu nog niet helemaal af!

Eindmiddag hebben mijn broertje en ik een super leuke, spannende film gekeken!
Het was echt koud! Dus ik heb heel de film lekker onder een deken gezeten. 

(Stiekum heb ik al zin in de winter!)



Als 'dinner' hadden we overheeeeerlijke pasta! 




Ik stak ook een kaarsje aan voor alle nabestande van het verschrikkelijke ongeluk wat precies 1 maand geleden is gebeurt! 



Dit was mijn laaaazyy day,
Wat doe jij op een vrije zondag?


Kusjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten