maandag 18 augustus 2014

Back to school outfit!

Haaii!

Deze week is het thema 'Back To School', de hele week komen er artikelen online over school!


Vandaag laat ik jullie zien hoe ik me meestal kleed als ik naar school ga.
Ik heb 2 outfits 'gemaakt'.

Outfit 1
Deze outfit is classy, door het blousje word je outfit iets meer klassiek!
Door de hartjes op het blousje word het weer net wat speelser, en stoer.
Ik draag hier mijn All Stars, zo word de outfit wat stoerder en draagt het makkelijker!

Blousje: Primark
Broek: Sting



Outfit 2!
Deze outfit is wat sportiefer dan outfit 1,
Ook hier draag ik mijn All stars!
Door de kleur van het hempje word alles een beetje sportiefer, maar door dat het vest lang is word het weer wat classyer!
Deze outfit zou ik persoonlijk heel vaak dragen!



Hempje: H&M
Vest: Vero Moda
Broek: Sting





Bedankt voor het lezen!


Kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten