woensdag 20 augustus 2014

Wat je allemaal in je school tas moet hebben!

Hoii!

Vandaag vertel ik jullie wat ik allemaal in mijn school tas heb!

Laten we beginnen met de tas zelf.
Deze tas heb ik van een markt, ik ben er echt heel blij mee!






Zorg er voor dat je tas niet te klein is! Het makkelijke is dat je alles in 1 tas kan doen!

Wat ik allemaal in mijn tas heb zitten zijn:



🎓 Boeken!
🎓 Een agenda!
🎓 Woordenboek!
🎓 Een etui!













In de etui: 
✏️ Pennen
✏️ Potloden
✏️ Gum
✏️ Schaar
✏️ Slijper
✏️ Markeerstiften
✏️ Typex





Verder in de tas:
🎓 Liniaal
🎓 Rekenmachine
🎓 Schriften
🎓 Geodriehoek (heb ik meestal in mijn agenda zitten)
🎓 Passer

En voor de meiden die make-up mee willen nemen, neem dan alleen een lippenbalsum en een poeder om je gezicht wat matter te maken, neem niet je hele make-up stash mee!  
Een klein tasje is genoeg!


Dit is alles wat ik mee neem, ik neem geen extra boeken mee want je moet je tas ook niet te zwaar maken! Dat is ook niet goed voor je rug!


Bedankt voor het lezen,



Kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten