vrijdag 12 september 2014

Autumn make-up


De herfst begint bijna weer en ik heb nieuwe make-up gekocht, speciaal voor de herfst! 

Ik heb alles een beetje in de zelfde kleuren gehouden, meer bruine natuurlijke kleuren maar er zit ook een beetje shine in! 

De kleuren van deze herfst zijn vooral bruin, lichte natuurlijke tinten.


De 3D-oogschaduw 'Irresistible fox-trott' van Essence, vind ik echt heel erg mooi!
Hij is er natuurlijk van kleur, maar er zit toch een beetje shine in! Pefect voor een ooglook voor overdag maar ook voor een feestje!




Het palette van Catrice 'Never Let Me Go' heeft echt prachtige herfst kleuren. Er zitten 3 warme kleuren in en 1 koele kleur! Ik vind dit palette echt heel mooi! 





Essence heeft een nieuwe collectie 'Hello Autumn'
Deze nagellak genaamd '01 beauti-fall red'. Is de nieuwe nagellak! 
Ik vind hem echt prachtig! Helemaal in het thema herfst! 



Dit was mijn nieuwe collectie van de herfst! Natuurlijk komt er nog meer bij, daar komt natuurlijk een update van online! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten