dinsdag 16 september 2014

From Summer To Autumn




De herfst komt eraan! Persoonlijk vind ik de herfst een hele fijne periode!
 Ik weet  dat er heel veel mensen zijn die dat niet vinden,

 

maar na de zomer heb ik toch wel weer zin in warme dikke truie, sloffen en winterjassen!




Hier een paar leuke tips voor deze herfst!

Tip 1.
Koop leuke enkellaarsjes!
Enkellaarsjes zijn deze herfst helemaal in!
Ze passen overal bij, van een spijkerbroek tot een schattig jurkje!


Dit zijn mijn enkellaarsjes, ze zijn bruin en ik ben er echt helemaal verliefd op! Ze zijn van S. Oliver.



Tip 2.
Koop alsjeblieft een Sweatpants!
Deze broeken zijn helemaal hip deze najaar!
Ze zijn super mooi en zitten super lekker!



Tip 3.

De rode ruitjes zijn weer helemaal terug! 
Ik ben zelf helemaal dol op ruitjes, ze kunnen schattig maar stoer te gelijk zijn! 






Zo dit waren mijn tips voor vandaag!


Kusjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten