zaterdag 13 september 2014

How to do: Blush, highlighter en Bronzer!

Laatst heb ik de vraag gekregen hoe je blush aan brengt?


Vandaag gaat dit artikel daar over, 'Hoe breng je blush, highlighter en bronzer aan?'


Zoals jullie weten heb ik van Kiko Brasilian Pink 03 het 3 in 1 (Blush, Highlight en Bronzer), 



Vandaag ga ik jullie dus mijn tips geven, hoe je dit het beste kan aanbrengen!


Begin bij het begin en dat is een goede kwast!

Je hebt heel veel soorten kwasten. 

De kwast die ik gebruik is van de Hema, het is een schuinafgesneden kwast, wat erg handig is.





Deze kwast past precies op je jeukbeenderen zo kun je de blush mooi en goed aanbrengen!




De manier hoe ik mijn blush en highlighter en bronzer aanbreng is erg makkelijk!
Ik zet de kwast schuin op mijn wangen.
Van onder naar beneden doe ik eerst bronzer, dan blush en dan de highlighter!


Met deze manier creĆ«er je een mooi effect op je wangen.
De blush breng ik iets meer op de appeltjes van mijn wangen aan, maar niet te veel.



Tip: pak niet een te felle of te donkere kleur voor je blush!



Dit is mijn manier hoe je blush, highlighter en bronzer aan brengt!

Bedankt voor het lezen!


Kusjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten