donderdag 12 juni 2014

The Blogger Love Tag


Vandaag is het weer tijd voor een Tag! Deze keer The Blogger Love Tag.
Ik heb de vragen zo goed en leuk mogelijk ingevuld!

Wat was de eerste blog die je ooit tegenkwam?
Pfff dat is al lang geleden! Ik denk dat Beautygloss de eerste blog was die ik heb gelezen. Maar dat is al heel lang geleden. Ik leerde haar blog eigenlijk kennen via YouTube. Ze blogt nog steeds echt heel goed!

Favoriete blogs.
Oh wat een moeilijke vraag! Ik heb echt veel favoriete blogs. Maar vooral de bekende zoals Beautygloss, D is for Dazzle, VeraCamilla, Teske, lifesplash en nog veel meer!

Best blogging friends.
Jammer genoeg heb ik nog geen andere bloggers ontmoet, maar dat wil ik natuurlijk echt heel erg graag! Paar weken geleden was Dutch YouTube Gathering in Utrecht. Jammer genoeg kon ik er niet bij zijn.. Maar volgend jaar ben ik er zeker bij!

Noem een blog die je dingen/producten laat kopen.
Beautygloss, Mascha heeft mij  eigenlijk best veel dingen laten kopen! Ik ben er echt heel blij mee natuurlijk!

Je favoriete manier om blogs te lezen.
Nou daar heb ik niet echt een speciale techniek voor, ik begin gewoon te lezen en als het interessant is blijf ik door lezen!

Bloggers die je inspireren.
Eigenlijk zijn dat echt alle bloggers, iedereen heeft een eigen manier van dingen uit te leggen, dingen te laten zien enz. Ik denk dat iedere blogger mij inspireert!
Favoriete blog design.
Ik vind de blog van Lifesplash echt heel mooi, vooral de foto's onderaan de pagina vind ik echt mooi, zo zie je dat het echt haar blog is!

Je favoriete ding om over te bloggen
Snoep, nee grapje. Ik denk dat jullie dat al weten: BEAUTY! Ik hou echt met heel mijn hart van beauty!

Dit was de Tag van vandaag! 

Wie zijn jullie favoriete bloggers/ YouTubers? 


Kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten