dinsdag 10 juni 2014

Dagboek weekend van 6 juni tot 9 juni!

Zo dat is al weer lang geleden! Ik dacht ik geef jullie weer eens een kijkje in mijn leven!



Het is dinsdag, normaal komt dit artikel online op maandag, maar omdat het 2e pinksterdag was had ik vrij!
Dit keer wel zonder foto's.

Vrijdag had ik vrij! Ik heb de hele ochtend lekker buiten aan mijn blog gewerkt! Ik vond het zo fijn, ik heb er echt van genoten. We hebben nu echt geluk met het weer lekker 20 graden tot nog in de 30 graden, heerlijk!
Vrijdag zijn er ook 3 nieuwe artikelen online gekomen!

Zaterdag ging ik samen met mijn moeder, broertje en beste vriendin naar de Kempervennen! We hebben daar lekker op het strandje gelegen, we hebben nog met diertjes zitten knuffelen, die waren zo schattig! Op de Kempervennen heb je echt veel te doen! Je kunt er waterskieën, klimmen, tennissen, zwemmen, handboogschieten en nog veel meer! Dus als je van actie houd, dit is zeker een aanrader!
We hebben ook nog lekker gezwommen in het zwembad. Was echt een hele leuke dag!
In de avond heb ik samen met mijn familie lekker ge-bbqt. ( Volgens mij had heel Nederland dit weekend minstens 1 bbq geroken!)

Zondag gingen we (mijn broertje, mijn vader en mijn moeder) fietsen naar Valkenswaard. Het was erg warm, dus we namen regelmatig een pauze!
Eenmaal aangekomen, hadden we een koel welkom, we kregen meteen wat drinken en gebak!
Ik vind het altijd fijn om bij mijn familie te komen, we worden echt altijd verwent met lekkere dingen, ijsjes, koekjes, snoepjes noem maar op!
Rond een uur of 6 zaten we weer op de fiets terug naar huis!
Als avondeten gingen we weer bbq-en, want het was nog echt lekker warm!

Maandag was het weer heerlijk warm! Ik heb in de ochtend fijn aan mijn blog gewerkt, in de middag een water gevecht gehad met mijn broertje! Oh wat hadden we een lol!
Maandag was echt een relax dagje! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten