vrijdag 6 juni 2014

Review: Essence Lippenstiften.

Essence Lippenstiften.





Ik ben echt verliefd op deze lippenstiften.
Ik had er al 2, en die waren al echt heel erg fijn. Dus toen heb ik er nog een gekocht.
Ik heb alle 3 de lippenstiften getest met de volgende vragen:

1. Kleur mooi?
2. Dekt hij goed?
3. Hoelang blijft hij zitten?
4. Is de kleur nog mooi en goed na het drinken?
5.  Is de kleur nog mooi en goed na het eten?
6. Cijfer!

De kleur All you need is red nummer 02.

1. Kleur mooi?
De kleur is echt heel mooi, ik hou sowieso al van de kleur rood.


2. Dekt hij goed?
Hij dekt heel goed na 2/ 3 lagen.

3. Hoelang blijft hij zitten?
Ik heb deze lippenstift 1 dag gedragen na 3 uur is hij er wel af, je moet hem regelmatig bij tekenen.

4. Is de kleur nog mooi en goed na het drinken?
De kleur blijft erg goed zitten, op het glas geeft hij wel een beetje af maar de kleur is niet weg op je lippen.


5. Is de kleur nog mooi en goed na het eten?
Deze vraag heb ik getest bij het eten van de koekjes van Sultana Kokos Coco, deze koekjes zijn heel erg lekker.

Na dat ik het koekje op had, zat de kleur nog helemaal perfect!

6. Cijfer!
Ik geef deze lippen stift een 8.5, de kleur is echt heel mooi, blijft goed zitten!
Ik ben er heel tevreden over!



De kleur Colour Crush nummer 08



1. Kleur mooi?
Deze kleur vind ik iets minder mooi, misschien komt het omdat het een best felle kleur is.

2. Dekt hij goed?
 Ook bij deze lippenstift na 2/ 3 lagen zit hij er prima op!

3. Hoelang blijft hij zitten?
Ook deze lippenstift heb ik 1 dag gedragen, hij blijft wel lang zitten, ik denk 5 uur en dan moet je hem wel weer bij tekenen.

4. Is de kleur nog mooi en goed na het drinken?
De kleur geeft wel heel veel af aan het glas, ook op de lippen zie je dat de kleur minder is.

5. Is de kleur nog mooi en goed na het eten?
Na het eten van het koekje zat de kleur er nog redelijk mooi en goed op.

6. Cijfer!
Ik geef een 7.5, het is nog een hoog cijfer, maar dat komt op dat ik deze kleur best mooi vind, en hij blijft goed zitten.


De kleur Coral Calling nummer 01


1. Kleur mooi?
Ik ben echt verliefd op deze kleur, je kunt hem altijd dragen. Hij zit dan ook in mijn ‘Every Day bakje ‘.
Het is een beetje een Nude kleur, hij is niet heel erg opvallend.

2. Dekt hij goed?
Omdat het een Nude kleur is en de kleur al een beetje lijkt op de kleur van mijn lippen, dekt hij echt heel goed!

3. Hoelang blijft hij zitten?
Ook deze lippenstift heb ik 1 dag gedragen, hij blijft echt heel goed zitten!

4. is de kleur nog mooi en goed na het drinken?
Gelukkig geeft deze kleur niet heel veel af aan het glas, maar je ziet op je lippen dat de kleur minder is.

5. Is de kleur nog mooi en goed na het eten?
Ook deze vraag heb ik getest met het eten van een Sultana koekje!
Hij geeft niet veel af aan het koekje, op de lippen is de kleur nog goed aanwezig!

6. Cijfer!

Ik geef deze lippenstift een 9.0 omdat ik de kleur echt heeeeel erg mooi!




Wat is jou lievelings- kleur ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten