maandag 14 juli 2014

Lang geleden..



Zo dat is lang geleden, ik denk dat ik een maand lang niet heb geblogd.
Eerlijk gezegt weet ik zelf ook niet waarom misschien omdat ik het te druk had met school, (ik had proefwerk week) of/en ik had er even geen zin in.



Maar in die maand is er wel veel gebeurd, ik ben naar het concert van One Direction geweest. Dat was echt geweldig leuk! Echt een dag om nooit te vergeten! Daar komt nog een artikeltje van online!




Ik heb veel feestjes gehad, altijd leuk!
Maar nu is het vakantie (eigenlijk heb ik al een week vakantie) gaan er nog meer leuke geweldige dingen gebeuren hoop ik!

Ik heb met me zelf afgesproken dat ik nu meer tijd over heb aan leuke dingen, ga ik nu nog meer bloggen.
Ik heb nu ook een nieuwe telefoon daar komt ook nog een artikel van online, ik heb de iphone s4. En ik ben er echt heel blij mee! 

Zo dit was even een artikeltje er tussen door, komende maanden komen er nog meer online natuurlijk!




Kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten