zaterdag 19 juli 2014

Ooglook met het BE Creative Divine make up palet.



Voor deze look heb je het Divine make up pallet van BE Creative nodig, je mag natuurlijk ook een ander pallet gebruiken maar deze look is gemaakt met het pallet van BE Creative.

De look is geschikt voor een feestje, uitgaan, echt een feest look, maar het blijft naturel. Je kunt het ook als een everyday look gebruiken.

Let's start!

 Als eerste breng je met een platte kwast de eerste kleur in het tweede rijtje 'Rustic'  aan over je hele bewegende ooglid.


 Daarna breng je met de zelfde kwast de lichte kleur 'Vanilla sky' aan, deze kleur is heel erg mooi en helemaal geschikt voor een highlighter! Deze kleur breng je aan op het binnenste ooghoek en bij je wenkbrauwbot aan.


 De kleur 'Shadow' breng je weer met de zelfde kwast aan de buitenste ooghoek aan. Zo krijg je meer dimensie in de ooglook.


Om de look een beetje te verlichten breng je nog een keer 'Vanilla sky' aan.


 De kleur 'Nature' breng je aan onder je oog, niet in de waterlijn maar er net onder, zo heb je nog meer kleur in je look.


 Nu ga je alles blenden, blenden, blenden en nog eens blenden.


 Tijd voor eyeliner, ik gebruik als gewoonlijk mijn 'i love punk' essence eyeliner.



Om je look helemaal af te maken krul je je wimpers en breng je een laagje mascara aan, je kunt ook een bruin kleurige mascara gebruiken om nog meer een natuurlijke look te maken!





Zo en dit is de look met het BE pallet, ik vind het allemaal hele mooie kleuren!

(let niet op mijn wallen, ik heb de avond wanneer ik deze look maakte niet heel goed geslapen..)

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik heb het palette ook en kon er weinig looks mee vinden op internet, leuk dat jij het wel geplaatst hebt! Deze ga ik gauw eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen