zaterdag 19 juli 2014

Review: BE Creative Divine make-up palet

 Het BE Creative Divine palet, ik ben er echt verliefd op!

(Story of my life: Toen ik afgelopen week met mijn moeder naar de stad ging zag ik dit palet liggen bij Ici Paris, ik was meteen verliefd op de kleuren, zo mooi. En ik had dit keer echt geluk, het palet was met 50 % korting afgeprijsd! Natuurlijk kocht ik hem meteen voor maar € 16.29.)




 De kwaliteit van dit palet is zeer goed, het pigment van de kleuren is heel erg mooi.

In het palet heb je zes oogschaduws en een blush en een highlighter.

De kleuren zijn vrij natuurlijk, helemaal geschikt voor een everyday look!

Het palet is geschikt voor meiden met groene, blauwe en bruine ogen.

De kleuren blijven goed zitten, vooral de kleur Rustic knalt er goed uit!

Deze kleur is een bruinachtige kleur, er zitten ook een beetje gliters is! + punt!


Alle kleuren in het palet hebben een naam:
(ik ga van links naar rechts)
1) highlighter: Lychee
2) Blush: Baby girl
De oogschaduwen.
1) Vanilla sky.
2) Mink.
3) Rustic.
4) Chatni.
5) Nature.
6) Shadow.








Het palet is verkrijgbaar bij alle filialen van ICI PARIS voor maar €29.95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten