zaterdag 29 november 2014

My Lazy Day Morning Routine.

Haaaiiii!

Veel bloggers en Youtubers laten hun Morning Routine zien, dus ik dacht ' Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen en jullie te laten zien!'
Dus hier is ie dan! 

Meestal word ik wakker tussen half 9- 9 uur. Als ik dan wakker ben, trek ik lekker mijn warme badjas aan, hij zit zo fijn!
Dan is het tijd voor een lekker kopje thee! Meestal neem ik gewone thee, deze vind ikzelf het lekkerst.
 Als ik mijn thee-tje op heb, ga ik me klaar maken.
Ik begin met het eraf halen van de make-up dat nog op mijn ogen zat. Dit doe ik met Nivea oog-remover. ( €6.09,- bij Kruidvat)




Daarna reinig ik mijn gezicht met Vichy Normanderm. (€10.29,-)



Ik smeer mijn gezicht in met Louis Widmer Skin Appeal (€ 10.50 ,- )


Ondertussen dat ik dit allemaal doe, zet ik graag muziek op. 



 Als ik mijn huid goed heb verzorgd, ga ik me aankleden.

Daarna ga ik mijn make-up doen. Mijn 'every day look' is een simpele eyeliner met een beetje oogschaduw en mascara, en meer niet! Haha





 Na mijn make-up doe ik mijn haar, op de dag dat ik deze foto's heb gemaakt, heb ik mijn haar alleen een beetje door geborsteld en zat het goed genoeg voor die dag!

Na me hebben aangekleed en opgemaakt, ga ik naar beneden om te eten. Mijn ontbijt bestaat meestal uit een bakje met yoghurt met muesli.

  
Na mijn ontbijt ga ik mijn tanden poetsen! 

Zo dit was mijn 'Lazy day morning routine'. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.


Kusjes, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten