zaterdag 15 november 2014

IWANT: I Want To Sleep

Ik denk dat iedereen er wel eens last van heeft, één avond slecht slapen...

I know the feeling.. 


Ik heb een hele tijd gehad dat ik niet goed kon slapen, waardoor ik me op school niet goed kon concentreren, dat ik me de hele dag lui voelde alsof ik geen energie meer had om iets te doen.

Tips voor lekker te slapen.

Zorg voor een fijne plek om te slapen.

Je kamer is iets van jou, je kunt het zo inrichten zoals jij het wilt.




Leg die telefoon weg!


Als je moe wordt, word er een stofje in je hersenen aangemaakt die zegt dat je moe ben en toe bent aan een nachtrust. Door het beeldscherm word dit stofje verminderd en blijf je langer wakker.
Maar als je in bed ligt, en je wilt Twitter of Instagram nog even checken doe dat dan op minstens 30 cm afstand.

Door je telefoon slaap je minder goed, dat komt doordat wanneer je een berichtje ontvangt gaat je beeldscherm aan, als je dan je telefoon naast je hebt liggen word je weer een beetje wakker. Dit kan er ook voor zorgen dat je aankomt. 




Kies een leuke maar fijne pyjama!

Wat je ’s nachts draagt heeft ook invloed op hoe goed je slaapt. Goede nachtkleding zit comfortabel en is niet te warm. Kies een pyjama waar jij je prettig in voelt. Een pyjama die kriebelt, jeukt of schuurt is uiteraard geen goede keuze.













De gouden tip op niet te piekeren in bed is......


Leg een pen en papier naast je bed, hier op kun je alles op schrijven waar je dan aan denkt.
Ik heb het ook uitgetest en het werkt ECHT!
Je ligt niet meer uren wakker om iets waar je mee zit. Je vergeet het toch niet want je hebt het opgeschreven!










Kusjes,








Geen opmerkingen:

Een reactie posten