vrijdag 7 november 2014

DIY: Kamer decoratie




Dit is mijn allereerste DIY, vandaag vertel ik jullie hoe je je kamer net een beetje leuke maakt.
Bij deze DIY heb je foto's of afbeeldingen nodig, je mag zelf helemaal kiezen wat voor een foto's. Het komt tenslotte in je eigen kamer dus het moet echt iets van jou zijn.

Ik heb gekozen voor het thema Autumn, dat heb ik gedaan omdat het nu herfst is.

Ik ben een beetje op internet gaan zoeken, ik vond echt van allerlei leuke afbeeldingen.
Ik heb hier de site http://weheartit.com/ikheetmiep5 voor gebruikt. 
                                            ^^
                          Als je hier op klik kom je op mijn profiel van We Heart It uit! :)








Ik heb ze uitgeknipt en opgehangen aan dit rekje, dit rekje is van ik denk de Action.







En zo heb je een leuke DIY wat echt helemaal van jou is!


Kusjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten