donderdag 11 december 2014

IWANT: I Want To Be Back In London!

Ik wil terug naar Londen!




Ik weet niet waarom maar het lijk wel of ik dat gevoel wat ik daar had mis, het was door zo fijn en zo leuk. 
Londen is echt een fantastische stad, je kunt er echt alles!
Het is allemaal goed geregeld, iedereen daar is vrolijk en vriendelijk. 


Voor de mensen die het gemist hebben: 
Ik ben 17 november samen met mijn moeder naar Londen geweest, het was een cadeautje voor mijn 16e verjaardag. We waren er een lang weekend, en dat was echt te kort. We hebben wel alle toeristen plekjes gezien, maar dat was zeker niet genoeg.




Als ik ooit de kans krijg om terug te gaan naar Londen, OMG dat zou zo geweldig zijn!

Het is nu bijna een maand geleden en ik denk er nog elke dag aan! 


Kusjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten