dinsdag 23 december 2014

BlogItXMas: Dagje Winkelen in Eindhoven

22-12-2014

Gister ben ik samen met een vriendin van mij naar Eindhoven geweest!
Ik had me voorgenomen om niet te veel gaan kopen, maar ja als je allemaal leuke nieuwe dingen ziet. Moet ik ze wel kopen!
Maar goed, ik had natuurlijk mijn camera meegenomen om jullie te laten zien wat we allemaal hadden gedaan!

08:30 In de auto naar de bus haltes


We hadden als lunch een heerlijke pizza met ananas en ham. Jammie!


We zijn naar heel veel winkels geweest, maar bij de H&M waren we goed geslaagd!
Ik heb dit t-shirtje gekocht, hij was €14,99.
 Ik had ook een paar ringen gekocht, die waren €3,99

15:00 


Rond een uur of 5 namen we de bus weer naar huis!




Dit was mijn dag, morgen komt er nog een artikel online over de dag van vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten