woensdag 17 juni 2015

Hallo! Daar ben ik weer, na 5 maanden

Ik weet dat ik een super slechte blogger ben, ik heb 5 maanden niks van me laten horen...

Maar goed, ik heb het nu een beetje rustiger met school en heb wat meer vrije tijd.
Waar ik natuurlijk heel erg blij mee bent, want dit jaar was me een jaar zeg, omg!
Ik ben zo blij dat het bijna vakantie is en dan kan ik eindelijk een beetje leuke dingen doen!



Misschien heb je het al gezien of misschien nog niet maar ik heb een nieuwe blog over......
reizen!! De naam van de blog heet Around The World. Het is een engelse blog en je kunt verhalen lezen over de reizen die ik heb gemaakt of nog ga maken en tips voor reizen!




Ik ben de blog gestart omdat ik 2 liefdes heb, make-up en reizen!
De blog waar je nu op kijkt is echt een beauty-blog en hier kun je van alles lezen over make-up en dingen die er bij horen. 
Op Around The World kun je meer van mijn reizen lezen en dingen die daar mee te maken hebben.
Dus als je het leuk vind en je bent benieuwd, neem gerust een kijkje en laat een reactie achter hier onder!


Ik kan je niet beloven dat ik nu meer ga schrijven, maar ik denk sowieso wel meer dan de afgelopen 5 maanden.



Julia x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten