donderdag 18 juni 2015

Een dag uit het leven van een niet z'n goede blogger.

Ik dacht het is wel weer eens tijd voor een kijkje in mijn leven, van wat ik allemaal doen en wat ik aan heb enzo.

De titel van dit artikel "Een dag uit het leven van een niet z'n goede blogger' komt eigenlijk omdat ik al weer maanden niks van me heb laten horen op mijn blog.
Gelukkig heb ik het nu weer wat rustiger op school en weet ik wat me te doen staat, ik hoef nog maar 3 weken naar school en dan nog een proefwerkweek knallen en dan is het eindelijk vakantie!
Maar goed daar gaat dit artikel eigenlijk helemaal niet over!

Het is woensdag 17-06-15

Vandaag is het weer een lange gewone schooldag.
Ik sta om 07:00 op, kleed me aan en maak me klaar voor de dag.











Vandaag moet ik tot 15:50 naar school.
Na school nog even naar de winkel om lekkere dingen te halen om te snoepen, dat mag af en toe wel eens een keertje toch?



Daarna snel door naar dansen om lekker een uurtje te balletten ( ik weet niet of dat wel een werkwoord is maar dat doet het er niet toe.) en hardlopen!









Na het dansen lekker genieten van een diner, made by my mom.

Na het eten nog even wat aan school doen en dan lekker in de douche springen en gaan slapen!



Julia x







Geen opmerkingen:

Een reactie posten