zaterdag 27 juni 2015

DRUK, DRUK, DRUK....

haai allemaal,

ik wil jullie even laten weten hoe het nu met me is!

Het gaat goed met mij, maar ik heb het heeel erg druk op het moment,
Ik moet nu nog maar 2 weken naar school en in de 2 weken moet ik 2 kunstdossiers klaar hebben en allerlei andere opdrachten die we af moeten hebben om over te kunnen naar Mavo 4...
Muh! ♡☆

Jammer genoeg is mijn school niet zo goed in het plannen en rekening houden met andermans leven buiten school...
Maar goed, deze opdracht moet ik dus aankomende donderdag af hebben, ben daar al bijna klaar mee dus dat komt wel goed.
Volgende week ook nog even de allerlaatste proefwerkweek knallen en dat lekker 7 weken vakantie!
Hier ben ik echt aan toe man, omg.

Ik kan niet wachten om hele nieuwe en leuke dingen te gaan doen deze zomer!

x Julia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten