zondag 12 oktober 2014

One day



Haaii!
Vandaag weer een kijkje in mijn leven! 

Het is vandaag zondag 12 oktober 2014.



10:30
Ik heb deze week een paar proefwerken, dus ik moest gaan leren!

Dat leren doe ik meestal gewoon in mijn 'chill-kleren'. Haha

Nadat ik 1 uur had geleerd, sprong ik in de douche!
Ik gebruik TheBodyShop Bodywash van de lijn Tea Tree.
Hier door blijft mijn huid lang schoon!

Voor mijn haar gebruik ik, Guhl luchtig & fris.

Na het middageten zijn we naar familie gegaan.

17:00
Het was weer heel gezellig bij familie! 
Als avond eten hadden overheerlijk groentesoep! Yammii!

Na het eten heb ik nog een beetje geleerd en bankgehangen! 



Dit was mijn dag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Laat in de reacties achter wat je er van vond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten