maandag 27 oktober 2014

October Memory: London day one


De leukste dagen van oktober waren toch wel 17 oktober tot en met 20 oktober.
Die 3 dagen was ik op een korte vakantie, ik was in Londen!
Het was een cadeautje van mijn ouders voor mijn 16e verjaardag, ik was zo blij toen ik dat hoorde! Ik wilde al heel lang naar Londen, ik vind Londen echt geweldig al voor dat ik naar Londen ben geweest was ik al helemaal weg van Londen!

Vrijdagavond 19:00.



Rond een uur of 9 waren we dan eindelijk in Stratford.

Dag 1.


Zaterdag waren we al erg vroeg wakker (07:00).


De eerste dag zijn we naar West Minister gegaan, daar heb je de Big Ben en de London Eye.








Dit is in SoHo, daar heb je allemaal leuke kleine winkeltjes.
Het is daar echt gezellig!

Na een lange wandeling langs de Theems, waren eindelijk aangekomen bij de Tower Bridge. Wat is dat ding toch mooi!

In de avond hadden we lekker pizza gegeten, en snel naar ons hotel gegaan. We waren echt helemaal op!

Dit was de eerste dag in Londen, het was echt heel leuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten