dinsdag 21 oktober 2014

Halloween Tips!




Nog eventjes wachten en dan is het Halloween!
Hier in Nederland word het niet zo gevierd, maar het leek me toch wel leuk om hier over te schrijven.

Ik was afgelopen week in Londen, overal zag je al Halloween spulletjes.
Qua make-up zag je heel veel van dit :


Zelf vind ik het niet heel mooi, maar als je dit kan maken WAUW!
Dit is erg populair binnen de Halloween make-up.

Ik ben een beetje op internet gaan zoeken naar leuke DIY's en ik kwam vooral nail art tegen.



Hier zie je hoe je het kan maken. ^

Persoonlijk vind ik het leuk om dit te maken.


Dit is erg simpel om te maken, maar het geeft zo'n leuk effect.
Hier komt nog een artikel van online hoe je dit kun maken!





Meestal maken ze zulke dingen met pompoenen, maar zo als je ziet kan het ook met een sinaasappel! haha ik vind het erg leuk bedacht!



Dit waren mijn tips om Halloween nog leuker te maken!

Kusjes, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten