donderdag 22 mei 2014

Shoplog Vakantie Italië 2014

Hoi, 

Het is al even geleden dat ik een artikel online heb gezet, ik heb echt dikke stress. Door school, feesten en leuke dingen doen.
Maar daarom vandaag eindelijk de shoplog van de vakantie! 
Ik heb niet heeeeel veeel geshopt, maar wat ik heb gekocht, daar ben ik heel blij mee!

 Als eerste wat ik had gekocht was dit mooie schilderijtje! Ik weet niet hoe je het eigenlijk noemt, het is van ijzer, misschien is het wel een stikker of het is er op geschilderd. Hij koste 5 euro! koopje dus!


 Waar ik echt heel blij mee ben, zijn deze 2 nagel lakjes, ze zijn van Kiko. per stuk koste ze 1.99 euro.


Oh wat ben ik verliefd op deze blush, hij is ook van Kiko, hij koste 13.99 euro!





 Natuurlijk heb ik ook kleren gekocht. In Piombino liep iedereen met een tas van OVS rond. Ik dacht laat ik daar ook eens gaan kijken, en ja hoor! Ze hadden daar echt hele leuke en mooie kleren! 



Deze 2 kledingstukken kosten allebei 16.99 euro, ik ben er zo blij mee!



Ook dit t-shirt kon ik niet laten liggen, ik heb hem gekocht op een markt. Hij koste 10 euro.
Dit t-shirt herinnerd me steeds aan mijn blog! Very important for my!

Dit was mijn shoplog van de vakantie!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Kusjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten